poniedziałek, 3 grudnia 2012

dziękuję i pozdrawiam...

...z ciepłego mieszkanka mej mamy w Polkowicach, gdzie obecnie można mnie zastać 24/h. ;)
Odpoczywam i zdrowieję oglądając Rozmowy w toku i jedząc najpyszniejsze ciacho, jakie kiedykolwiek/ostatnio upiekłam.
6 grudnia bowiem stawiam się (we własnej osobie!) na wrocławskim rynku i z rozkoszą mrużę oczy od światła zapalanej choinki
Dla Was, w podzięce za życzenia powrotu do zdrowia mam (już niestety tylko na zdjęciach) TO pachnące świętami ciasto.
Tylko może po małej drzemce... ;)



34 komentarze:

  1. jakaś ty śliczna! a ciasto cuuudne<3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne serce ;D to widzę że już cosraz lepiej się czujesz siedząc z mamą :) i ciekawe że z okolic polkowic jestes ;) ja lbin ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem często w lubinie u babci :D a tak to okolice Złotoryi

      Usuń
    2. cała moja rodzina w tym ja sama - też z Lubina. :D Urodziłam się tam i mieszkałam przez 10 lat, potem przeprowadzka do polkowitz :P

      Usuń
    3. a, to w takim razie zapraszam na lubelszczyznę ;) ----> moje strony

      Usuń
    4. Dziewczyny to trzeba coś kiedyś zorganizować i się spotkać :D
      Rocksanka to może nawet bawiłyśmy sie na jednym placu zabaw

      Usuń
    5. dobre jest to z tym placem zabaw :D

      Usuń
  3. Ooo, kiedyś mieszkałam nie tak daleko Polkowic ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie mogłam spróbować... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale słodziutkie serducho :) też chcę kawałeczek, ale chyba się spóźniłam :D
    zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki masz śliczne długie włosy :D
    A ciacho wygląda super, czekam na przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  7. solidaryzuję się z Tobą chorobą :D zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziecko, czy Ty masz do kogo zwrócić się o pomoc? Czy Twoja mama jest świadoma choroby, która Cię trawi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rocksanka jest dorosła =_='

      Usuń
  9. Rocksanka , nawet jak jesteś chora to tak ślicznie wyglądasz ♥ ! I masz przepiękny ten kocyk / sweterek / to coś na kolanach w reniferki - jak świątecznie ♥! Mmmmmm nie ma jak u mamusi :D A ciasto wygląda boskoooo , już nie mogę doczekać się przepisu ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku, wygląda niesamowicie, a z ciebie śliczna osóbka ^^
    www.marilyn-rk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj :) przepraszam, ze pisze tak wprost. chcialabym sie dowiedziec ile już odrobilas kilogramów i ile kcal spozywasz dziennie ( jesli jeszcze liczysz) i w jakim tempie to wszystko zachodzi...bylabym wdzieczna za odpowiedz, bo zmagam sie z podobnymi problemami i zastanawiam sie czy u mnie wszystko idzie ok.

    OdpowiedzUsuń
  12. a tak sobie teraz pomyslalam ze Ty w piżamce i pełen makijaż, ciekawe jak wyglądasz bez ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, bez pizamki? xdd
      nie, ale to nawet piżama nie jest, tylko taki dres, a nawet nie do końca bo spodnie dresowe, a góra normalna :))

      bez mejkapu tak --> http://www.photoblog.pl/rocksanka/42358353/i-ve-just-seen-a-face.html
      hehe

      Usuń
    2. oj ;D zboczona to moze jestem, ale nie aż tak żeby dziewczyynki bez "piżamki" oglądać xdd

      dzięki za zdjęcia :D śliczna

      Usuń
  13. Czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  14. no proszę... pozdrowienia z wrocławia! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś bardzo ładna :)) ZDROWIA,ZDROWIA i jeszcze raz ZDROWIA !! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna jesteś ;)
    i to ciacho też ślicznie wygląda ;d pewnie niebo w buzi !

    OdpowiedzUsuń
  17. O właśnie Rocksanka, mam pytanie :D Gdzie kupiłaś te słodziutkie widelczyki HELLO KITTY ♥ ? Są taaaaaaaaakie urocze a ja nigdzie nie mogę znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej! Zostałaś właśnie otagowana xD
    Więcej info na moim blogu: http://stylbycia.blogspot.com/
    Zapraszam też tak osobno :)
    Pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. http://lekko-pysznie-i-zdrowo.blogspot.de/ WEJDZIECIE NA MOJEGO NOWEGO BLOGA?
    PROSZE.

    I z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na przepis :)
    Wyglądasz śliczne. Czuć u Ciebie świąteczny klimat, który tak uwielbiam.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz śliczne, długie włosy, też zapuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnie nie nosiłaś szaliczka i rękawiczek!
    Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...